søndag den 25. januar 2009

Kalender







SCRAPPEMANIAer der en udfordring der hedder scRapp, det er meget friere end scraplift, her kan man tage enkelte elementer eller hvad der nu inspirerer en. Det er den dygtige Anne Kristines kalender der skal scRappes. Jeg har lavet et kalender layout 30x30, sat på et stykke kraftigt pap, har brugt en alm. kalender som er klippet ud i mdr. og samlet i toppen med bind- it-all maskinen, jeg har brugt masser af pynt, glimmermist, halv perler, blomster som har fået lidt glitter lim, filt bord til bøjlen, blonder og det lækre papir fra Graphic45, fra botanicabbella collection.God søndag til dig.




























40 kommentarer:

Nina I. sagde ...

Wow!!!!! Så nydelig!! Fantastiske farger;o)
Ønsker deg en flott søndag!
Klem

eba sagde ...

Åh, for en nydelig kalender! En kjempeflott måte å gjøre det på! Takk for inspirasjon! :)

Anne Bente sagde ...

åh.... super flot kalender

Thanni sagde ...

Hold op hvor ser det bare s****godt ud - så mange smukke detaljer !!! :)...den er godt nok i den grad lige til at blive inspireret af :)

annes paperfun sagde ...

Så flott kalender!!! Du imponerer meg hele tiden,Pia.
Så flott løsning på kalender scRapp'en.
klem Anne

Conny sagde ...

Rigtig flot kalender

Hanne sagde ...

Nøøøøj hvor er den bare flot, den kunne jeg godt bruge.

Maya sagde ...

Åhhh for en vakker kalender,Pia!
så mye nydelige detaljer og flotte farger!
Ha en flotters søndag,
klem fra Maya :)

❤ Kaia sagde ...

WOW, OG ATTER WOW.
Så utrolig nydelig, og så flott pyntet.

Ha en fin søndag :o)

Monica sagde ...

Hello
on my blog I have dedicated a post.
Your calendar is very beautiful.
Monica
www.monicc.wordpress.com

Susanne sagde ...

Super flot kalender du har lavet
Det er virkelig super ting du laver

Heidi sagde ...

waw så flot ;o)

May-Bente sagde ...

Ååå. kjære min hatt, kalenderen var super flott!!!!

May-Bente sagde ...

Ååå. kjære min hatt, kalenderen var super flott!!!!

May-Bente sagde ...

Ååå. kjære min hatt, kalenderen var super flott!!!!

lam sagde ...

hold da fest ,det er flot,så mange flotte detaljer. det har du gjort virkeligt godt

Pialine sagde ...

Ajj hvor er du altså kreativ du har bare ingen begrænsninger - You rock ;o) Superflot kalender - farver og opsætning.
Jeg har lagt en udfordring til dig på min blog ;o)
Knuzzer
Pialine

Scrappelise sagde ...

Du er SKIKKELIG DYKTIG OG KREATIV!!! Det er så nydelig det du lager!

Gitte sagde ...

Igen et fantastisk kreativ mesterværk fra dig. Superflot og skønne detaljer man kan kigge længe på.
Jeg har givet dig en award, som ligger på min blog.

maria sagde ...

Wow hvor er den bare super lækker, med så mange fantatiske detajler, farver og alt ting :0)

Tonje sagde ...

Wow, så utrolig fantastisk dette var!! Det er jo så skjønt, når jeg blar igjennom bloggen din skjønner jeg jo at jeg har funnet en skatt!! Jeg håper det er ok at jeg føyer deg inn i blogger jeg vil ha nære mitt hjerte?

❤ Kaia sagde ...

Hei igjen, jeg har noe til deg i bloggen min.....
Jeg er så imponert over alt du klarer å trylle frem av papir og blomster :o)

Desirée sagde ...

For en nydelig kalender!

May-Britt sagde ...

Åh,for en nydelig kalender du har laget.
Ha en fin dag.
Klem

Hanne sagde ...

Du lager så utrolig mye lekkert! Denne kalenderen var virkelig flott!

Jeg vil gjerne linke til den blog fra min. Håper det er OK?

Murielle sagde ...

OH.....Very great creation, and spectacular calendar Pia!!!
I love your marvellous work!
Fantastic details and gorgeous colours used.
Hugs, Mumur

Karin sagde ...

Jamen Pia... jeg er jo helt mundlam... kæben hænger helt nede på gulvet :-)) sikke et selskab den kalender har fået!!!

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig flot stykke arbejde! god ide.

Gitte Hagemann sagde ...

Hold da himmel - sikke et kunststykke!! :)

Chimene sagde ...

Wow!!!! This is soooo beautiful!!!
LOVE the colors and all the details, so much to look at!!!
And you banner is sooo cool!!!

Love your creations and your blog:)

XXXX Chimene

Filka sagde ...

Your calendar is very beautiful. :)

Kornum sagde ...

Super super flot kalender , den er såååå flot lavet :)

Netti sagde ...

Hold da op hvor er det en meget smuk kalender du har lavet. Smart selv at lave selve datoerne... Den er virkelig lækker og lige i PIA-farverne :)

Anonym sagde ...

Wau hvor er det bare en flot kalender du har lavet !!

Vibeke sagde ...

wow - fantastisk nyyydelig Kalender!!!

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Sikke et mesterværk. Og en fantastisk idé - den må jeg huske til senere på året, når der skal laves julegaver igen.

Jannhild sagde ...

Nyyyydelig nyyydelig, Pia!!

Veronica sagde ...

Denne var fantastisk! Og en kjempeflot ide! Elsker fargene dine, og oppsettet var skikkelig flott:)

Eva Helen sagde ...

Så utrolig vakkert og så nydelige farger.
Klem fra Eva

Anonym sagde ...

Jeg bøyer meg i støvet!
For noen fantastilske og overdådige detaljer uten å bli for mye.
En hærlig harmoni.