mandag den 21. september 2009

Høsthelgebonus på STM

Denne udfordring på STM var at lave kort, layout eller andet projekt i høstfarver.
Jeg købte i sidste uge en pilleæske mappe i netto som jeg har pyntet.Æsken skal bruges når jeg er på crop eller ude i byen at scrappe så har jeg et lille udvalg af mine brads og andre små dimser med og det fylder ikke så meget når jeg skal pakke min kuffert.
Lidt nærbilleder

Mappen på bagsiden


Jeg har beklædt den med karton som jeg har distresset med ranger vintage photo, stemplet med diverse stempler. Tagen er sværtet og embosset med guld embossing, jeg har brugt blonder, diverse dimser fra Him Holtz så som nøglehuls dims, snaps, clips og kæde og så er der pyntet med brads og et stempel motiv

Jeg ønsker dig en rigtig god dag, her er det dejligt solskinsvejr.
Varme knus

57 kommentarer:

Femmy sagde ...

this is fabulous Pia!!! love all about it!!

Anneke sagde ...

this is such a fabulous piece pia.
you have altered it perfect.

Anonym sagde ...

Nydelig!:)

Jannhild sagde ...

Nyyydelig nydelig, Pia!!
Lenge siden jeg har blogget rundt nå, og jammen var her kommet mye lekkert siden sist jeg la igjen et spor her hos deg! Du er rådyktig!!

Klem og ønsker deg en flott dag!

Cathrin sagde ...

Du er bare så utrolig flink, Pia! Denne var jo bare helt nydelig og for en god ide...har jo alltid med alt for mye når man drar avgåre med scrappeutstyret! :o)
-Klem-

May-Bente sagde ...

Wao å stilig!!!
De pilleeskene var jo geniale å bruke.
Ja det er det jeg sier du er GENIAL!!!

Klem:))

Trudy sagde ...

Wow !!!
This is totally wonderful!
hugs Trudy

Marimer sagde ...

Gracias por tu comentario, Pia.
No sé que ponerle mas a la caja que he hecho, cuando veo tus trabajos que pones tantos detalles es algo que me encanta, pero cuando yo lo hago no sé que ponerle, siempre me parece que son demasiados y sin embargo a tí se te ve todo tan fantático.
Buen dia, bss.

Gitte sagde ...

Wow hvor er den bare for lækker. Mange skønne detaljer på. Sikke en super god ide. Måske man lige skulle smutte i netto igen. ;o)
Du må ha' en rigtig dejlig efterårs mandag.:)

Gro aka emrille sagde ...

Wow! Så utrolig nydelig!
Hvor har du fått tak en mappa, det var en genial størrelse på den!

Du er ganske enkelt fantstisk god!

Takk for at du deltar:)

bestevenn sagde ...

Den esken var bare helt nydelig. Så mange flotte detaljer. Tror jeg må kikke flere ganger på den!

Kort og Søm sagde ...

Veldig fin, du er så dyktig Pia!! :o)

Unknown sagde ...

Wauwwwwwwww that´s a greta map you alterd.

Willy's creations sagde ...

Wow what a beautiful "mappe" is that.great foe all yours brads!

Hugs,Willy

Aud Kirsten sagde ...

wow, rett og slett utrolig nydelig!

Xabi sagde ...

esta preciosa
felicidades

CraftyC sagde ...

Wow Pia, this is stunning, so much detail!
Clairex

Petra sagde ...

Ojojojojoj!!!
Så mycket vackert du skapat. Jag är mållös.
He en bra dag.
Kram
Petra

Jayne sagde ...

Du er genial, du er ikke almindelig dygtig, men udover det sædvanlige,,, Jeg har selv købt den pilleæske, men da ikke tænkt på at scrappe den, selvom den ikke er køn. så nu ligger der en stor opgave forude.. Super flot Pia.

Jayne

Unknown sagde ...

Ualmindelig lækker ide.

Tanja sagde ...

HOLD DA helt op - hvor er det bare en kanon ide´og hvor er den bare blevet SÅ flot... :o)
Scrapknuzz Tanja

❤ Kaia sagde ...

Denne var også helt nydelig.
Nydelige farger, og kjempeflott pyntet.
Klem fra Kaia

Nikolette sagde ...

Hvor er det dog en god idé. Jeg tror jeg handler alt for lidt i Netto!

Mariannes gjenbruk sagde ...

Nydelig Pia!! Kjempe lekker pille eske.

Veronica sagde ...

Flott mappe! Utrolig mange detaljer jeg elsker!

Janny sagde ...

wooooooow this is stunning Pia!

Eva Helen sagde ...

Kjempe stilig og en super flott ide du har laget her.Du er så kreativ og flink.

Wenche J. sagde ...

Jeg er målløs over alt det fantastiske du lager, Pia! Denne var bare helt skjønn...

Timcso sagde ...

I love it!I love it!I love it!:)

Nina sagde ...

Wow,wow,wow, så vanvittig lekker!!

Karina Beck sagde ...

For pokker da, hvor er den flot! Og en lækker ting at have med til crops. Ses vi forresten til SAM?

Conny sagde ...

Rigtig flot pilleæske,fint at du kan bruge den til dimser.

Heather sagde ...

WOWOWOWOWOW !!! - Pia this is amazing - your details are just stunning - I can't stop looking at it. I think I would be here all week to see everything. Beautiful work, beautiful everything - perfection.
hugs Heather xx

Oxana sagde ...

Helt nyyydelig!!!!

Inger Harding sagde ...

Åhhh, denne er aldeles nydelig og super lekker Pia!!!

klem,Inger

sonja sagde ...

wauw den er da bare så flot,så den godt i netto,men tænkte ikke på jeg kunne bruge den.Men en god andvendelse...

Lena Katrine sagde ...

Jeg tror du må ha magiske fingre jeg, Pia! Alt du tar i blir jo til "gull"! Helt fantastisk flott krimskrams-mappe!

Tusen takk for alle koselige kommentarer inne hos meg - de setter jeg utrolig stor pris på ;)

Ha en fin dag! Go'klem

Rach sagde ...

wow, Pia, this is fantastic, an amazing project... love the effects that you have used.. hugs rachxx

Linda S. L sagde ...

wow så utrolig flott denne va! så herlig dekorert med mange flotte detaljer!! :) og så praktisk da! kjekk å ha med seg :))
klemmm

Linda S. L sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Scrappelise sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Scrappelise sagde ...

Så nydelig du har gjort denne! Og du har som vanlig bloggen full av lekre prosjekter! ha en fin dag Pia!

Oscar Emil Lea sagde ...

Wow den her var bare helt fantastisk stilig :)
Du er jo bare så kreativ Pia :)
God klem

Hanne sagde ...

Vanvittig stilig!

Maria Therese sagde ...

knallfin perm!!! den er en som må stå fremme til pynt!

Inger Marie sagde ...

Hei Pia:)

Vet ikke helt hva som har skjedd her før idag, men jeg ble logget inn med min sønns navn??Det er helt merkelig...hihi
Men denne var altså fra meg;

Wow den her var bare helt fantastisk stilig :)
Du er jo bare så kreativ Pia :)
God klem

♥ Kari ♥ sagde ...

Himmel Pia!!
Hvordan har du klart dette da??
Den var jo bare knall lekker!!
Tenker det blir WOW effekt når du kommer med denne på treff!!!
Utrolig flott og gjennomført!!

Ha en superfin dag!
Klemmer fra Kari

Lene sagde ...

ÅH Pia. Den är ju bara så flot, jag har då aldrig sett något så läcker!
Kram Lene

vintage wil sagde ...

Oh Pia this is gorgeous! love the vintage look!!!

Daniel August sagde ...

Det skulle ikke vært lov å lage så stilige ting. #hmf#

dan!el

mariannes scrapperier m.m sagde ...

Nydelig. Du lager alltid så lekkre ting.:)

Swaantje sagde ...

*wow*
Pia... the little book is wonderful..
Such fabulous details!
Fantastic work !!

Have a great day!
Greetings
Swaani

Linda K. sagde ...

Selvfølgelig har du 'lige' lavet sådan en super fed æske til de mest nødvendige ting ;) den er bare helt fantastisk, og os med ikke særlig meget tid er SLET ikke misundelige på dine kreative udfoldelser! Glæder mig til at se den live på .. SAM???

Iren sagde ...

WOw Pia dete var skikkelig kult og flott!!! Du er så flink!!!

Elena Litvinova sagde ...

I am delighted with your diary! I want the same-how to do it:)?

Charlotte Ravn sagde ...

Nøjh hvor smart, sådan en må jeg da vist have fat i! det er jo en super ide til at mdbringe små dimser!

catz sagde ...

oh i so love this....wow