lørdag den 5. juni 2010

Kort,altered art og et layout

Jeg er lige kommet hjem fra nogle dejlige sommerdage på Dronningmølle camping og glæder mig til at komme rundt på bloggene og se hvad der af kreative indlæg.
Her er lidt forskellige sager som jeg har lavet som DT opgaver for Inkido og du kan også der se flere detalje billeder og hvad de andre designer laver af spændende ting.
Alle materialer findes i Inkido's sortiment og meget af det kan købes hos Scrapfactory


Manualen til vinbox findes på Scorpal's hjemmeside

Her på layoutet er brugt flere af Tim Holtz's sizzix bigz dies



Du må have en dejlig solrig weekend

45 kommentarer:

Crafting Queen sagde ...

Wow, stunning projects!!! Anesha

Carol Q sagde ...

beautiful projects Pia. my favourite (difficult choice!) is the first one

WencheP sagde ...

Dette her var fantastiske prosjekter! Nydelige alle sammen!

Scrappelise sagde ...

Det du lager er bare aldeles lekkert og kreativt! Den flaskeskuleren er spes stilig! Ha en riktig god helg!

Willy's creations sagde ...

They are beautiful Pia.

Hugs,Willy

Karina Beck sagde ...

Wow en masse lækre ting, du har fået lavet.
Jeg kan se, at du har gjort den helt store indvestering i Tim holtz dies´ne. De er altså også bare lækre.
Du må have en god weekend.

Trine Pedersen sagde ...

Digger stilen din rett og slett. Alt du lager er så fortryllende vakkert. Likte spesielt godt guttekortet, det var bare råstilig.

Ha ei superfin helg!

KLem, Trine :)

Kort og Søm sagde ...

Utrolig flotte ting du har laget Pia!!
Ha en fin lørdag,
klem Fredrikke :O)

Trudy sagde ...

Very great Pia - the color is so nice! And all of this creations are so great!

Hugs Trudy

Marimer sagde ...

Precious, og havde set i Inkido og jeg var som altid at se disse vidundere, læring hver detalje, for at se om jeg nogensinde gør noget så rart.
Besitos, god weekend

Oxana sagde ...

Nyyyydelige kreasjoner!!!!

Wenche sagde ...

Åhh gud så mye lekkert det var her nå!! Den boksen/esken var bare nydelig, men det er de andre prosjektene også.
Ha en nydelig helg!!

Klem Wenche :0)

Maria Krumbaek sagde ...

ih altså nogle lækre sager, laver du ikke et studenterkort til mig ;D ha ha..
Hav en fortsat god weekend.
Kram Maria

Jorunn sagde ...

nå er jeg helt målløs, her var det bare så mye lekkert. Superstilig det du har gjort med vinflaska!
Klem Jorunn

Anonym sagde ...

These are all stunning, love them!

Unknown sagde ...

Wauw so many work and so lovely and beautiful...
byebye,Lean.

Maria Therese sagde ...

Så masse fint du har laget!

Aud Kirsten sagde ...

Ååå, her var deet mange lekre prosjekter!

Guro sagde ...

Noe så nydelig!!! Veldig flotte alle sammen, men falt pladask for det første, nydelig pyntet.
Ha en herlig helg :-)
Klem Guro

Hildes kort sagde ...

Så mye flott du har laget da...En fryd for øyet:-)

nergele's puslerier sagde ...

Heisann:
Jeg synes du sa du hadde vært bortreist jeg og enda så har du fått laget så mye flott-det er så spennende å se på bloggen din du finner stadig på noe nytt..jeg vet hvor jeg skal hente min inspirasjon fra..hihihihihi

Klem fra Hilde Johanne

Knerten sagde ...

Jeg har tenkt at jeg må lage et lilla vintagekort, og kommer hit og ser ditt flotte kort; det er nydelig Pia !
Likte veldig godt din LO, også, med alle TH detaljene :-))

Her var jammen mye fint på en gang :-)

lam sagde ...

Sikken en omgang super flot og skøn inspiration

bestevenn sagde ...

Så mye nydelig du har laget. Alle forskjellige og flotte på hver sin måte. Men den LO'en med Tim Holtz dies var bare så lekker. Ha en fin søndag.

Lene sagde ...

Åh så mycket läckert du skapat Pia.
Du är helt otroligt duktig och så enormt kreativ!
Ha en skön dag min vän!
Kram lene

Papirdilla sagde ...

Helt fantastisk flotte kreasjoner, som vanlig:)

Ha en super dag!

Hanne

Petra Maria sagde ...

Wow. Så mycket fina saker du har gjort Pia. Me like!
Skogstokiga kramar
från mig

Rika sagde ...

Gorgeous artwork again Pia!

Eva (Fister) sagde ...

Hold da op en masse lækre ting, du har lavet. Er især vild med det første kort, hvor den sorte farve står flot til det lilla.

Lyder dejligt med en campingtur, og I fik da vist lige de få dage, der var med godt vejr.

Anne's Cards sagde ...

So beautiful ..again..
Love it all!!

Pinklady 68 sagde ...

Wow, så mye lekkert du har laget Pia!!!
Herlig LO, nydelige kort og så flott boks! Lekkert!!!!

Ha en fin sommerdag! Klem Laila.

Riet sagde ...

Wowww Pia,What a beautiful creations,i love your images and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Lina sagde ...

Hvor er de smukke Pia!

Bertram sagde ...

Skønne ting du får lavet.......

Nina sagde ...

Wow så mye flott. Lekre detaljer og nydelige farger du har brukt. ha en fin uke.

Netti sagde ...

Hvor er det bare super superflot lavet!! Jeg savler jo helt over det. Alt er som altid utrolig lækkert :)

May-Bente sagde ...

Du er bare knall flink!!!
NYDELIG alt sammen!!

Klem fra meg:))

Aina sagde ...

Wow, så mye lekkert du lager! Du er så flink! :)

Yvonne sagde ...

Så utrolig masse nydelig du har laget! Den vinboksen var helt herlig, og du er så dyktig med å bruke Tim Holtz-diene. Herlig!

Det høres ut som dere hadde en flott campingtur. Jeg fikk veldig lyst på en Danmarksferie nå! Jeg har familie i Hvide Sande, og bruker å være der hver sommer, men dessverre ikke i år :(
Ha en strålende dag!
Klem
Klem

Dawn sagde ...

Wow oh Wow Pia these are just amazing, love them all. so beautiful...

Hugs
Dawn

annes paperfun sagde ...

Ååå så mye lekkert du har laget...dui er til stor inspirasjon,Pia!

Anneke sagde ...

such an awesome projects pia.
i love them all and fantastic color combinations from papers and flowers.

Sivic sagde ...

Her var det mye flott!!

Murielle sagde ...

WOW....great creations, dear Pia!!!
I love your design and the details so gorgeous.
You haved so much of talent.
Thank you for your so nice comments in my card.
Have a good day.
Hugs, Mumur

Tristan sagde ...

Her inne var det mye fint.

Jeg vil gjerne ha deg med på bloggoversikten vår på http://blopp.no