fredag den 17. maj 2013

Scrap på canvas/lærred

Jeg  har for et stykke tid siden lavet et "maleri" på canvas hvor jeg har brugt forskellige af Sixxis dies blandt andet denne og denne Sizzix dies. Jeg har malet med akryl maling ,mistet med glimmermist og brugt gesso og metal akrylmaling, glossy accent og meget mere. lærredet har jeg sat i en sort ramme, projektet var tiltænkt til at være et DT projekt for SIZZIX blogen men fik aldrig lagt det ind så nu viser jeg det her.


Alle elementer der er brugt på lærred/canvas er dies fra
Du må have en dejlig forårsdag
knus Pia

16 kommentarer:

Carol Q sagde ...

wonderful use of cogs and crackle glaze Pia!

liszha sagde ...

Wow, I love it!

Lisa Rasmussen sagde ...

Super, super lækkert, fantastiske nuancer og hjertet er totalt lækkert ;O)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert med flotte teknikker.

God pinse til dig.

Matilde sagde ...

Lovely canvas! And the heart - it's stunning!

Artes de Nágela sagde ...

Pia,
Fabulous!
Loved the color and textures!
Hugs!

Riet sagde ...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Annette / aka sagde ...

Fantastisk flot maleri. Utroligt lækre farvenuancer.
God pinse.

NygaardSkødt sagde ...

Det er blevet rigtig flot

Anneke sagde ...

very lovely Pia and i like the crackle glaze.
beautiful colors and design as Always.
hugs to you.
Ann

Scrappe-Heksen sagde ...

........ lige min farve - inspiration - tak for det :-). KH

Karin Dahl sagde ...

Et flott kunstverk du har laget:)
Ønsker deg en fin helg:)
Clemzy Karin D

KFE Design sagde ...

Jeg er virkelig imponeret over hvor mange teknikker du kan. Alle de ideer er bare fantastiske. Rigtig god pinse.

KFE Design sagde ...

Jeg er virkelig imponeret over hvor mange teknikker du kan. Alle de ideer er bare fantastiske. Rigtig god pinse.

Unknown sagde ...

Cool canvas love the colors.

Fru Larsen sagde ...

Det ser virkelig godt ud og nogen rigtig lækre farver!