fredag den 28. juni 2013

Steampunk bilkort

Så har jeg leget med de nye Graphic45 papirer Steampunk Spells, de er bare så anvendelige og i nogle skønne farver og masser af ting man kan klippe rundt i. Så jeg brugte denne Sizzix dies til bil som jeg standsede ud i tykt karton 2 gange og lavede en lille æske til at sætte imellem så den kan stå og der kan ligge et kort eller en lille gave.


 Brugt Nelli Snelle blomster
Her har jeg brugt glossy accent på vinger og guld stickles

Du må have en dejlig fredag
Scrapknus Pia

8 kommentarer:

Nora sagde ...

WOW Pia! Denne ble herlig.
Har bestillt disse arkene jeg også.
Så nå gleder jeg meg til å lage noe :)
God helg!

Lillibelle sagde ...

This is a really great ART work Pia! I love the gorgeous, creative details.

Unknown sagde ...

This is cool great job.
byebye,Lean

Riet sagde ...

This is so beautiful Pia.

Hugs Riet.xx

Bodil sagde ...

Så flott dette var :)

❤ Kaia sagde ...

WOW.
Den var RÅLEKKER.....
Nydelig farge på de papirene.....

HA ei super helg.

KLem fra Kaia

KFE Design sagde ...

Utrolig flot og sikke farver.

May Britt sagde ...

Wauw... sjovt og anderledes... super cool...