lørdag den 20. september 2014

Kondolence kort

Jeg har lavet et kort til udfordringen HER. Jeg har brugt uret fra Sizzix , pyntet med forskellige blomster som er stanset ud med  punch , memorybox die, malet det udstansede ur med  Distress cracle paint-picket frence-. Kortet er et kondolence kort  som jeg ikke synes behøver være så trist i farverne men skal tage udgangs punkt i hvordan personen har været, uret valgte jeg for at symbolisere at tiden er rendt ud, det er et kort til udfordringen og forhåbentligt får jeg ikke brug for det til det formål.

 
 
Du må have en god lørdag
Pia

6 kommentarer:

Analia Cristina sagde ...

Hi Pia,very sweet work,good like!!!

Miranda Slagboom-de Groot sagde ...

It's lovely.
Hugs Miranda

KFE Design sagde ...

Kondolencekort er noget af det rigtig svære at lave, men ideen med uret syntes jeg er fin .

Maryann Laursen sagde ...

Virkelig flot og godt kondolencekort, som nok er noget af det sværeste for os alle at lave, men dit er godt nok flot og fint.

Julie sagde ...

so pretty

Scrappe-Heksen sagde ...

Helt enig - har selv lavet bårebuket kort i andre faver - syns det sværeste er at fotografere dem, så det måtte jeg springe over. Men et sødt kort - godt det også bliver vist for vi har jo alle prøvet det :-) - KH