søndag den 26. juli 2015

Fra mig til dig

Jeg har lavet et bidrag til udfordringen HER. jeg har brugt punch board -gift box- og selv lavet den lidt om kan godt lide at der kommer et låg på. papiret jeg har brugt er far galleriepaper-Little women-. Tekst stempler fra Your own scrap og tagen de er stemplet på er fra et af Tim Holtz tag Collection og sommerfuglen også fra Sizzix, blosterne er lavet med en Marianne design die.





Du må have en dejlig søndag, håber du har bedre sommervejr der hvor du er, for her er det efterår
Pia
 

6 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...


Igen et helt woww projekt fra dig.... det er så smukt og gennemført

Her skinner solen idag, men det blæser meget

Maria og Tina sagde ...

God aften Pia!
Hvor er den smuk din æske med små fine ben og i de skønneste farver og papir :-)
Den ville pynte her på gården :-)

ARTES ANDRÉA PRADO sagde ...

Hi Pia what a beautiful box !
Have a great week!!
Hugs, Andréa

Kirsten Eriksen sagde ...

Fantastisk flot - de ben gør noget helt specielt ved æsken

Min hobbyverden sagde ...

Å så vakker eske!
Nydelig farger og herlig pyntet.
Tusen takk for at du deltar på 'sommerutfordringen' inne hos Scandinavia Paper Fun.
Smil fra Ane Lene

henriettesskaperglede@blogspot.com sagde ...

Nydelig eske, og flott pyntet :))
Takk for at du deltar i Scandinavia Paper fun.
Klem fra DT Henriette