onsdag den 3. januar 2018

Bordkort

Jeg har lavet nogle bordkort ud af brune konvolutter, brugt Sizzix die , hjorten som passede til min borddækning 1. juledag. jeg har haft lidt travlt med indretning af vores nye bolig så jeg har virkelig savnet og glædet mig til igen at være kreativ med hold da op hvor skal man meget igennem for at få alt det elektoniske op at køre , jeg har godt nok talt i mobil med Yousee mange timer. Men nu skulle det hele funke så jeg igen kan være online og vores nytår i Polen er fejret så nu er jeg klar på banen igen.

 


Ønsker alle et godt og kreativt nytår
scrapknus fra Pia

2 kommentarer:

Anne-Eddie sagde ...

Åh, knall stilige bordkort! Vakkert dekorert! Klem ;)

Anita Sæterdal sagde ...

Hei, jeg er "ofte" innom bloggen din, for jeg elsker stilen din. Og desse var knallfine.
Klem Anita